close

 

 


I have been crazy
我最近發瘋了
But that’s just alright, alright
不過這也好,也好
I have been lonely
我感到寂寞
But that’s just alright, alright
不過這也好,也好

My feelings I don’t
我覺得我不應該
Hide them, hide them, hide them
埋藏,埋藏,埋藏
Inside they keep on
在我的內心一直繼續
Burning, burning, burning
燃燒,燃燒,燃燒
Your feelings you shouldn’t
妳覺得你不應該
Hide them, hide them, hide them
埋藏,埋藏,埋藏
From me..
從我
Nah na na nooo ‘right

Come and get it if you really want it
如果妳真的想要的話、便來拿吧
Come and get it if you really need it
如果妳真的需要的話、便來拿吧
Come and get it if you really want it
如果妳真的想要的話、便來拿吧
Come and get it if you really need it
如果妳真的需要的話、便來拿吧


I don’t feel so unfortunate
我不覺得這麼的不幸
But that’s just alright, alright
不過這也好,也好
I have been treated so badly
我曾經被狠狠的傷害
But that’s just alright, alright
不過這也好,也好

My feelings I don’t
我覺得我不應該
Hide them, hide them, hide them
埋藏,埋藏,埋藏
Inside they keep on
在我的內心一直繼續
Burning, burning, burning
燃燒,燃燒,燃燒
Your feelings you shouldn’t
妳的感覺不應該
Hide them, hide them, hide them
埋藏,埋藏,埋藏
From me..
不告訴我
Nah na na nooo ‘right

Come and get it if you really want it
如果妳真的想要的話、便來拿吧
Come and get it if you really need it
如果妳真的需要的話、便來拿吧
Come and get it if you really want it
如果妳真的想要的話、便來拿吧
Come and get it if you really need it
如果妳真的需要的話、便來拿吧

Every man have been broken
每一個男人也曾被傷害過
Every women too
每個女人也是
The reason I think I’m something
special baby
我覺得妳特別的原因
Is ‘cos I was never broken by you
就是因為我未曾受過妳對我的傷害

Come and get it if you really want it
如果妳真的想要的話、便來拿吧
Come and get it if you really need it
如果妳真的需要的話、便來拿吧
Come and get it if you really want it
如果妳真的想要的話、便來拿吧
Come and get it if you really need it
如果妳真的需要的話、便來拿吧

arrow
arrow
    全站熱搜

    molly1106 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()